Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

söndag, mars 04, 2007

Jag har snuva...

...och det har pågått i några dagar.
Nu har Hustrun blivit smittad men jag börjar känna mig på bättringsvägen...

Men annars är det väl ganska bra.
Jag har nu skrivit kontrakt med Skolan och har jobb på förskolan fram till midsommar.
Idag kändes det lite som vår i luften och kanske jag tar mina skidor och sprintar runt lite med dom vid Fiskartorpet i morgon. SMHI säger att det ev. kan bli sol och jag garvar ikapp med alla som ska åka Vasaloppet...

2 Comments:

Blogger Tankevågor said...

Då får du nog snabba dig på innan all snö är borta!

söndag 4 mars 2007 kl. 11:30:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Det var inte mycket så mycket snö att åka på men det räckte till. Sista rycket nu...

tisdag 6 mars 2007 kl. 12:00:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home