Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

torsdag, januari 25, 2007

Bizzi

Grymt bizzi med diverse saker, har inte haft tid att skriva något på ett tag.
Har bl.a. provspelningar med band på gång. Har gjort ett test som gick jävligt bra, nu som basist och sångare.
Har haft fullt upp med lärarvikariat och tiden bara trillar på.
Återkommer när jag har tid och vett.

4 Comments:

Blogger Tankevågor said...

Vad roligt att du har fullt upp....både med lärarvik och framför allt få till ett band! Berätta mer så fort du har tid!
KRAM

fredag 26 januari 2007 kl. 19:49:00 CET  
Blogger Nini said...

Soft att du har mycket att göra, kan dom inte bara anställa dig på riktigt där i skolan?

måndag 29 januari 2007 kl. 12:21:00 CET  
Blogger Fria Foten said...

Nice, att det rullar på. Köp en Triss,nån gång händer det!!!!

tisdag 30 januari 2007 kl. 13:32:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Tack flickor...

Börjar repa mig och ska väl orka göra ett andra testrep med bandet ikväll. Är alltså ännu inte med i det bandet men tror att de vill ha mig.

Långtidsvikariat på gång, måste bara kolla att jag inte sumpar a-kassan helt pga av det jobbet.

Hustrun och jag skrapade Triss igår, inte en spänn tillbaka på 4 lotter.

torsdag 1 februari 2007 kl. 12:15:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home