Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

fredag, november 24, 2006

Usch - den här veckan har varit så seeeg...
Får liksom inget vettigt gjort, tiden bara rinner iväg och inget kul händer. Har inte haft några lärarvikariat på två veckor. Ingen jobbintervju på hela veckan. Har sökt så jäkla många jobb och det börjar kännas lite tröstlöst nu. Ska det vara så svårt att få arbetsgivare att förstå min kapacitet?
Hallå - var är alla de där nya jobben det snackas om???
Något band har jag inte heller fått ihop. Trummisen som var på G verkar glida över till ett annat band som han lirat med tidigare, så var det förmodligen med det projektet - baj, baj...

Lite Rock 'n' Roll blir det i alla fall.
Ska åka med
The Sewergrooves till Söderhamn igen och det ska bli kul. Mindre kul är väl att vi ska åka hem på natten efter giget, c:a 3 timmar att köra, men det får gå.

Ha en bra (h)älg.

9 Comments:

Blogger Kattis said...

Har oxå haft en hemsk vecka men med jobb långt upp över öronen. Lycka till med jobbsökandet. Minns hur det var när min äldsta son sökte jobb, fattar inte att han inte dukade under. Lycka till med rock´n`roll:et iaf :-)

lördag 25 november 2006 kl. 12:49:00 CET  
Blogger Tankevågor said...

Skulle vara så kul om du fick ihop ett band. Hur var det i Söderhamn? By the way....you've got mail...:)

söndag 26 november 2006 kl. 17:01:00 CET  
Blogger Kristian Lagerfeldt said...

Det rer sig och om det inte rer sig så kvittar det. Eller nåt... Om du förstår vad jag menar...

måndag 27 november 2006 kl. 17:59:00 CET  
Blogger Cliff Hanger said...

Jag har inget speciellt vettigt att säga, man jag vill ge dig mitt moraliska stöd! Det blir nog bättre snart.

tisdag 28 november 2006 kl. 00:56:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Tack alla för bifall.
Dessvärre blev Söderhamnsresan inställd p.g.a. att basisten blev sjuk, för sjuk för att kunna spela.
Nya tag den 16/12 med samma band, då drar vi till Helsingfors.
Lånade bandets Cheva-van i helgen och Hustrun lyckades lura med mig till IKEA på lördagkvällen. Ett kit med garderober håller nu på att monteras, bilder kommer snart.

Londongirl du har mejlsvar.

tisdag 28 november 2006 kl. 08:39:00 CET  
Blogger Nini said...

Åhhh en resa till Hesa är inte helt fy skam =)

Hoppas det blir en bra trip! Hör av dig när du kommer hem så kan vi luncha. Min budget räcker till en vurre i närmsta korvmoj =(

tisdag 28 november 2006 kl. 11:24:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Nini Tillåt mig bjussa på en lunch nån lämplig dag.

tisdag 28 november 2006 kl. 13:47:00 CET  
Blogger Nini said...

Mjääääääää!!

*känner efter*

Okejrå!!

onsdag 29 november 2006 kl. 08:53:00 CET  
Blogger Fria Foten said...

Tufft det här med jobb. Jag har ju som du vet ett fast jobb på fängelset,men är tj.ledig. Jag vill verkligen inte tbx. Håller på och söker som en besatt massor av olika psykosociala jobb, men icke sa nicke. Men du vet det är som med triss, en dag händer det!!
Köp en lott till helgen. Ska nog göra det själv, nu när lönen har kommit och allt.Tjillevipp!

fredag 1 december 2006 kl. 12:07:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home