Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

onsdag, oktober 04, 2006

Bloggar-Broder Kristian med familj

Idag damp lokaltidningen Mitt i Södermalm ned på hallmattan. Efter lite slöbläddrande råkade jag få syn på denna annons.
Ännu en gång ett stort GRATTIS till Bloggar-Broder Kristian och hans familj.

Sixten kommer att bli en bra Bajare, jag räknar med att se honom spela på Söderstadion år 2027.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Coolt att få vara med i din blogg, med bild och allt :-)

onsdag 4 oktober 2006 kl. 16:00:00 CEST  
Blogger Kristian Lagerfeldt said...

Kul att få pryda? din sida, jag hoppas också få se Sixten på Söderstadion i en central roll på mittfältet framöver. ;-)

Men vill han ägna sig åt knyppling eller nåt annat så är det ok det med...

onsdag 4 oktober 2006 kl. 18:24:00 CEST  
Blogger Sir Realistic said...

Hej på er båda och stort GRATTIS igen.
Louise - trevligt att även du tittar in här.

torsdag 5 oktober 2006 kl. 08:54:00 CEST  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Fin bild, men inte skall vi väl tro att det skall gå SÅ dåligt för grabben...

Samuel

torsdag 5 oktober 2006 kl. 09:10:00 CEST  
Anonymous Anonym said...

Grattis!!

Ta hand om lilla essingen åt mig, jag saknar att bo där :)

torsdag 5 oktober 2006 kl. 16:26:00 CEST  
Blogger Babushka said...

=D
Eeeey, fan va coolt!

Jättekul!

Synd att jag får en annan lokaltidning.

torsdag 5 oktober 2006 kl. 17:03:00 CEST  
Blogger Cliff Hanger said...

Kul att få se ansiktena. :-) Men visste du att du fick lägga ut dem så här?

lördag 7 oktober 2006 kl. 14:43:00 CEST  
Blogger Fria Foten said...

Gud vad jag saknar Sthlm ibland. Har bott utanför Norrköping i snart fem år. Jag trivs superbra här, men ibland så längtar jag tbx till min lgh på Kungsholmen så att det värker i själen.
Men det är ju bra att det finns bloggar med folk från huvudstan så att jag får hålla mig ajour!

onsdag 11 oktober 2006 kl. 09:38:00 CEST  
Blogger Sir Realistic said...

DMH - Det är inte alls illa, snart får världen upp ögonen för hur rätt det är.

CH - Nej, det var en cansning. Men den gick hem.

Flaxa - Ska försöka hålla dig uppdaterad om "Gamla Eken" så gott det går.

torsdag 12 oktober 2006 kl. 12:11:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home