Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

torsdag, september 07, 2006

Nakna drömmar

Jag vet inte varför men jag drömmer ibland att jag är ute på stan naken.
Senast i natt var det något förvirrat om att jag hade tappat bort brallor och kalsonger. Hade parkerat bilen vid Slussen, ungefär där Djurgårdsfärjan lägger till. När jag klev ur bilen var jag naken från midjan och neråt. Hur tusan kan man tappa bort sina kläder medan man sitter i bilen?
Tyckte att det var lite pinsamt och smög bort till Scandic Hotell och snodde några handdukar att skyla mig med. Det blåste så jäkligt att de bara fladdrade upp hela tiden när jag var på väg tillbaka till bilen. Undrar varför jag inte stannade i bilen och bara körde därifrån?

Inte jag på bilden...

Det är någon liknande story varje gång de här drömmarna återkommer och jag tycker att de är ganska jobbiga. Inte vet jag vad drömmarna kan betyda, men knasiga är de.

1 Comments:

Blogger Nini said...

Haha jag har drömt nakendrömmar oxå, men då är jag alltid i skolan. Mkt märkligt. Det är ju flera eoner sen jag slutade.

Har du kollat vad det betyder? Alltså enligt drömtydning?

tisdag 12 september 2006 kl. 08:32:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home