Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

fredag, september 01, 2006

Nästan Sir Magister

I morse ringde telefonen vid 8-tiden. Det var en dam från skolan här i närheten som, för andra gången den här veckan, ville ha mig till ett lärarvikariat. Fasen också, jag har varit snorig och rosslig den gångna veckan så det har inte alls fungerat, blev tvungen att tacka nej igen. Jag som verkligen vill få in en fot på den skolan. Hoppas de ringer igen.
Annars går livet sin gilla gång. Inget jobb ännu, inte ens fått komma på en intervju. Har nu gått arbetslös i 9 veckor och det börjar kännas allt mer som om jag inte längre kan kalla det för sommarlov. Men jag hänger inte läpp ännu, det löser sig säkert snart. Dessutom är det väl lite sommar här i Fjollträsk idag.

Konserttips;

spelar ikväll på prämiärkvällen för
Debaser Medis.

Trevlig helg.

1 Comments:

Blogger Nini said...

Meh!!
Nu får du ta och sluta vara krasslig! Jag har ju tagit din förkylning redan. Eller?

Jag är iaf asförkyld =/

måndag 4 september 2006 kl. 09:58:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home