Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

tisdag, augusti 01, 2006

Även en arbetslös kan vara bortrest

Nu så är man tillbaka i civilisationen
efter några veckor i svärmors sommarstuga i norra Roslagen.
Dags att försöka hitta ett lämpligt jobb till hösten.
Annars har jag fått förfrågan att i oktober åka på en 3 veckors turné med ett av de sköna rockbanden jag känner.
Det verkar som att jag kommer att få mitt tillstånd för gatumusik, återkommer med turnéplan och se'n jäklar.

2 Comments:

Blogger Nini said...

Jag har fått förlängt ett tag till!! Förmodligen till slutet av oktober :)
Jag får en halvtid som typ bibliotikarie och halvtid som ass... Blir nog bra...

Gatumusiker? Låter jääääligt rock n' roll :D

tisdag 1 augusti 2006 kl. 15:55:00 CEST  
Blogger - ©Mad Man™ - said...

Du kan väl sätta upp en karta med röda punkter var du står och när =)

tisdag 8 augusti 2006 kl. 00:35:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home