Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

torsdag, mars 23, 2006

Got the blues...


Fan vad jag är less...
Det är inte mycket som känns speciellt kul just nu.
Mitt jobb är astråkigt... Har inget band att spela i...

Å den förbannade vinterkylan bara fortsätter...
Kanske grundar sig deppen delvis i vädret. Har hört talas om vårdepresioner, kan vara...? Men det har jag aldrig haft förut - tror jag.

Jag lider hursomhelst helt klart av the blues
Visst borde det vara lite av "...my woman's left me...aint got no money" och sån't i livet för att vara riktigt "blues" men Hustrun är min kärlek och respirator - och det kan man ju inte leva utan. Och faktist rätt gott ställt ekonomiskt för stunden.
Va' fan har man att klaga på...?

1 Comments:

Blogger Nini said...

Duu, man kan visst få klaga om det som upptar större delen av ens vardag är ett stort jätteskavsår som bara svider å är pisstrist!

Men jag lyssnar iaf om inte annat... kan inte göra mkt för att fixa jobbet men jag lovar att lyssna!

fredag 24 mars 2006 kl. 07:54:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home