Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

fredag, mars 10, 2006

Det brummar i kroppen...

Håller just på och tillreder mig ett glas (dubbel, det är ju fredag ) .
Ja, ja, jag vet att det inte är bra för magen med Treo men det skiter jag i (av?).

Försökte igår kurera mig med
, och -

Tycker att det gick ganska bra, kände mig i.a.f. bättre för stunden
och det är väldigt OK även idag - men lite brum är det kvar i kroppen.

Snart är det helg och då ska jag power-vila.

1 Comments:

Blogger Babushka said...

Äh va fan, mer treo åt folket när man är sjuk.
Lite skit rensar magen...å andra klyschor...

tisdag 14 mars 2006 kl. 13:30:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home