Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

torsdag, mars 09, 2006

Jobba när man är krasslig....

Usch va' segt det är att vara så jäkla dumsnällt plikttrogen. Rosslig och hängig som man är går man ändå till jobbet, tänker att det är ju snart helg och så sjuk är jag inte så att det är sängläge. På mitt jobb är jag grymt ensam på min position och vet att det är ingen som gör mina åtaganden om jag är borta, därmed kommer jag ha dubbelt upp när jag är tillbaka.

Nää, dags att ta en morgonfika nu.

4 Comments:

Blogger Babushka said...

Morgonfika är viktiga grejer ja...

För övrigt är det så sjukt DYRT att vara sjuk. Jag har räknat ut att jag förlorar över tusen spänn RENT på den jävla karensdagen.

Aldrig att jag är så sjuk så att det är värt 1000 spänn...

torsdag 9 mars 2006 kl. 12:58:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Jo, inkomstbortfallet är ett argument varför man inte tar ett par sjukdagar.
Där har Regeringen lyckats med taktiken för det var väl tanken - att man skulle jobba å inte hålla på och klena sig - med den påföljden att man går och jobbar även fast man borde stannat hemma.

torsdag 9 mars 2006 kl. 15:53:00 CET  
Blogger Babushka said...

"To drunk to fuck" spelades frekvent på mitt rum på jobbet i höstas. Varför säger jag inte...

*S*

torsdag 9 mars 2006 kl. 16:42:00 CET  
Blogger Nini said...

1000 spänn på EN dag!?!

Du har ju sjukt bra pröjjs helt enkelt emmma...

lördag 11 mars 2006 kl. 22:52:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home