Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

måndag, januari 15, 2007

Va' knasigt det kan bli...

En kompis undrade om det var jag som syntes på startsidan för www.tjuvlyssnat.se .
"Nä, det kan jag inte tänka mig" svarade jag, men var givetvis tvungen att kolla det.
Och visst fan är det jag....!!!???
En skön öl i solen på en krog som ligger runt hörnet från vår port, behöver inte ens korsa någon gata. Jag minns det där tillfället, med ledtråd av hela bilden, och det där var en av gångerna i somras då jag satt och väntade på Hustrun. Tjuvlyssnade faktist lite på brudarna som satt närmast och de var ganska spåniga måste jag säga - dock inget som är kul att återberätta på "Tjuvlyssnat", de snackade jobb. Minns även att det var någon som fotograferade från andra sidan gatan, men jag trodde att det var tobaksaffären till vänster de plåtade. (Bilden är beskuren och "copy rights" skiter jag fullständigt i den här gången)

7 Comments:

Blogger Kattis said...

Hua, nästan lite läskigt faktiskt, tänk om du hade råkat peta dej i näsan eller nåt. Hade ingen aning om att man "tjyvfotar" i storstan.

tisdag 16 januari 2007 kl. 17:57:00 CET  
Blogger Tankevågor said...

Den där bilden får en ju att längta till sommaren, en kall öl och en mysig kväll/natt ute på stan.

tisdag 16 januari 2007 kl. 19:27:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Nylonqueen - jag tror inte de hade lagt ut en bild där jag petar mig i näsan :-)

Londongirl - visst längtar man till sommaren. Igår var det så ljummet i luften att det nästan kändes som vår, en bit på väg iaf.

onsdag 17 januari 2007 kl. 10:59:00 CET  
Blogger Nini said...

Nääääääh!! Hur coolt som helst!!

=)

onsdag 17 januari 2007 kl. 11:38:00 CET  
Blogger Kattis said...

*Fniss* Nää du kanske har rätt men jag är så misstänksam av mej.

onsdag 17 januari 2007 kl. 11:49:00 CET  
Blogger Fria Foten said...

Helt otroligt faktiskt! Men ganska lul ändå!!!!

onsdag 17 januari 2007 kl. 14:18:00 CET  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Snacka om att se både cool och världsvan ut - du får ge mig en kurs i hur man gör!


Samuel

fredag 19 januari 2007 kl. 11:10:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home