Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

onsdag, december 27, 2006

Tjackat nya brallor

Var ute på sta'n idag och köpte mig ett par nya brallor, ett par såna där... -->

Schyssta va'?

Sitter snortajt och de ska invigis om ett par dagar då Hustrun och jag landar på Kanarieholmarna.
Ja, ja...en del av er kanske inte tycker att de passar mig, en medelålders gubbe, men det skiter väl jag i. Jag gör väl som jag vill i den frågan? Å det har jag alltid gjort.

Satan va' mycke' folk de' va' ute på sta'n idag, trångt överallt så det fick bli en snabb repa på byn och se'n snabbt hem igen.

10 Comments:

Blogger Fria Foten said...

Holy moses! Jag diggar "stajlen". The Canariansfaller nog som käglor?? Ha en go tur!!!

torsdag 28 december 2006 kl. 00:01:00 CET  
Blogger Tankevågor said...

Jisses vad stiligt! Ta kort från Kanarieöarna så vi får lite resereportage! Jag skålar från taket på nyår!

torsdag 28 december 2006 kl. 09:47:00 CET  
Blogger Kattis said...

Fy tusan vilka fräcka byxor, vart avis både på dom å på resan till värmen.

torsdag 28 december 2006 kl. 11:15:00 CET  
Blogger Fria Foten said...

Du jag kpm på en gammal story.

Du ska inte tro att du kan sjunga bara för att du har ben som en kanariefågel...!

torsdag 28 december 2006 kl. 14:57:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Tack tjejer. Det blir säkert en del bilder från ön som jag sedan kan visa här.

Flaxa - jag har inte ben som en kanariefågel, snarare som en trana men inte fan kan jag dansa heller.

Varför är det ingen grabb som "kommat"? Tycker ni att de ser för jävliga ut och är för finkänsliga för att såra mig?
Kom igen nu - spy på den gamla punkaren.

Gott slut på er.

torsdag 28 december 2006 kl. 15:41:00 CET  
Blogger Kristian Lagerfeldt said...

Coolt, ska också till kanarieöarna aldeles snart, vi kanske ses i förskingringen!

fredag 29 december 2006 kl. 14:16:00 CET  
Blogger Stefan said...

softa braxor...men jag skulle hellre bli sedd död i ett dike än med dem på mig...

av den enkla anledningen att jag inte passar i randigt eller rutigt ;)

gott nytt som fan och hälsa mallis

fredag 29 december 2006 kl. 23:29:00 CET  
Anonymous Anonym said...

Det är nog en utmaning för de flesta i din ålder (och även i min ålder) att ta på sig såna där brallor. Brallor som kräver mod. Men om de känns helt rätt för dig så bär du säkert upp dem med glans. Det är ju heller inte alla som har så mycket rock n´roll i sig som jag tror att du har. Coolt. :-)

lördag 30 december 2006 kl. 22:44:00 CET  
Blogger Nini said...

Det finns inte en kis på hela söder som kan ha såna däringa brallor bättre än du!!

Det står Farbror T written över hela pantsen! :)

onsdag 3 januari 2007 kl. 10:45:00 CET  
Blogger Cliff Hanger said...

När du kommer hem lagom vändstekt kan du roa dig med en utmaning som jag har gett dig! Mer info finns på min blogg.

onsdag 3 januari 2007 kl. 21:13:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home