Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

onsdag, januari 17, 2007

Löpsedel

Men, asså - hallå...???
Dagens löpsedel för en av kvällstidningarna

Här kräks

Britney på

pojkvännen


(eller något åt det hållet).

Är det verkligen en av dagens viktigaste händelser???
Det är inte ens den mest säljande händelsen,
va' fan tänker dom på?????
En av de mest korkade löpsedlar jag sett.

10 Comments:

Blogger Kattis said...

Har sett värre löpsedlar än så som t ex när "Bonde söker fru" gick på TV. Men vad sägs om dagens: EXTRA - Carl Philip i polisförhör!!!!!

onsdag 17 januari 2007 kl. 11:51:00 CET  
Blogger Tankevågor said...

Man slutar aldrig att bli förvånad över såna här rubriker.
Stackars pojkvän....hon kanske är gravid eller? Är det därför hon kräks?
* Hänger inte med alls i kändisskvallret *

onsdag 17 januari 2007 kl. 15:36:00 CET  
Blogger Nini said...

Nylonqueen du tog orden före mig. HUR kan man fronta med Calle-Fillans polismöte när det hände i höstas!? Dessutom gled han ju in i landet utan arbetsvisum, hur tänkte han då? Att han skulle kunna säga: But I'm the prins of Sveden, and my dadd is the king. So aj kan kome in here without visa. I have mastercard. eller?!

Idiotiskt!

torsdag 18 januari 2007 kl. 08:11:00 CET  
Blogger Fria Foten said...

Jag såg ocksö löpsedeln. Ännu en anledning att inte köpa dessa dekadenta tidningar.

torsdag 18 januari 2007 kl. 08:31:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Nylonqueen - De där bondegrejerna står mig upp i halsen utan att ha sett ett enda avsnitt eller (ännu mindre?) läst något om skiten.

londongirl - Hon var visst full, Fröken Föredöme (1 eller 2 "m" där?). Men det säger jag inget om, hennes partajande, utan det är gamarna som lever på dumheterna och i fölrängningen konsumenterna som sväljer skiten som jag klandrar.

Nini - Jag har inte läst "artikeln" om C-P men kan mycket väl tänka mig att det var "old news".

Flaxa - Du har helt rätt, jag köper dock A-blaskan 1 eller möjligtvis 2 gånger i veckan för vissa bilagors skull.

Det börjar allt mer likna de engelska skittidningarna, så mycket dumheter som möjligt på så många sidor som möjligt med så lite substans som möjligt - jösses...

torsdag 18 januari 2007 kl. 18:18:00 CET  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Creepy: precis samma tanke hade jag när vi var ute på lunch häromdagen och vi fick syn på denna löpsedel....här står Irak i brand, Västbanken sönderbombas och vi får in alltfler rapporter om växthuseffekten och vad toppar "nyheterna"? En sorglig mor som gör bort sig inför halva världen...patetiskt för henne och helt vansinnigt av oss att följa henne!


Samuel

fredag 19 januari 2007 kl. 11:08:00 CET  
Blogger Fria Foten said...

Apropå vad DMH säger så påminner det mig om när jag jobbade extra på Temo, marknadsundersökning i Sumpan.
Det var precis när Saddam och Kuwait kriget satte igång 91. Där satt jag och våra kollegor och ringde runt hos folk och diskuterade huruvida en viss sorts kola smakade. Om den var för mjuk, eller för seg osv. Allt detta när det var mer eller mindre "världskrig" i mellanöstern. Cruel world. Kan tillägga att jag blev inte kvar länge på stället..

lördag 20 januari 2007 kl. 12:12:00 CET  
Anonymous Anonym said...

Kräks säljer!
Det är väl både Expressen och Aftonbladet strålande exempel på. Ständigt.

Jag föredrar att kräkas tillbaka.

;)

lördag 20 januari 2007 kl. 15:30:00 CET  
Blogger Fria Foten said...

Where are you?

tisdag 23 januari 2007 kl. 17:23:00 CET  
Blogger Stefan said...

jag spyr på dem


*försöker göra en nini här*

glllöghhhhauahh

tisdag 23 januari 2007 kl. 22:35:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home