Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

söndag, februari 25, 2007

Tillfälligt (?) tillbaka...

Jodå, jag lever men känner ingen direkt inspiration att hålla bloggen på högvarv.
Livet går sin gilla gång och jag har fått ett vikariat på förskolan som löper terminen ut.
Lirar gamla låtar av Cream, Mountain m.fl. med ett gäng gubbar och det är allmänt OK.
Tittar väl in här då och då för att hålla mig själv och andra uppdaterade men det kommer nog inte att bli så ofta.

Jag och en känguru i Vitabergsparken.

8 Comments:

Blogger Kattis said...

Roligt å se att du lever iaf men kängurun såg lite stelfrusen ut. :-))

söndag 25 februari 2007 kl. 18:52:00 CET  
Blogger Andreas said...

Bildbevis på djurplågeri!!

Jag ringer djurskyddsnämnden omgående...

måndag 26 februari 2007 kl. 09:19:00 CET  
Blogger Tankevågor said...

Vad roligt med ett livstecken från dig! Blogga om och när du har lust! Man ska inte känna att man "måste" om inte inspirationen finns.

Jättebra med vikariatet, är det kul? Jag kan se det framför mig...."Långa Farbrorn på dagis..." :-)

måndag 26 februari 2007 kl. 18:20:00 CET  
Blogger Fria Foten said...

Kul bild.! Vb-parken har jag varit och promenerat i ofta. Tyvärr så förknippar jag den ofta med den jäkla blottarn jag träffade på där en gång som stod och flöjta mitt i smällkalla vintern. Va f-n är det som driver folk?

torsdag 1 mars 2007 kl. 11:26:00 CET  
Blogger Nini said...

Hahaha kängrurun!!!

=)

torsdag 1 mars 2007 kl. 12:56:00 CET  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Men, gör Guds skull: se till att även du får på dig kläder nästa gång - kängurun är ju fullt påklädd...


Samuel

torsdag 1 mars 2007 kl. 21:24:00 CET  
Blogger Cliff Hanger said...

Kom just hit från Emmas blogg och det är lite tråkigt att se att bloggare efter bloggare inte har tid eller lust för så mycket bloggande. Men jag har självklart full förståelse! Bloggandet ska vara lustfyllt - ingen plikt. Dessutom är inte jag den förste som ska klaga...

Men det har varit en lång vinter nu. Kanske återkommer inspirationen och orken framåt vårkanten, precis som vi hoppas att den gör även för vårt kära, blödande Hammarby?

Ni har skön stajl, både du och kängurun. Sårbara men stolta. Står kängurun där permanent, eller var han bara där och morsade som hastigast?

fredag 2 mars 2007 kl. 11:11:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Kängurun är i toppform men han blev lite slapp i hullet av kylan. Han bor hemma hos Hustrun och mig och verkar trivas ganska bra. Att han bär grön/vit halsduk har mer med mitt medlidande än hans sympatier att göra. Det var inte kängurun som var ute och flöjta i parken, han får inte gå ut ensam. Han har ännu inte fått följa med till jobbet, tror annars att han kan bli ganska poppis där. Ska försöka klä mig lika snyggt som han nästa gång vi är på promenad.

fredag 2 mars 2007 kl. 14:46:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home