Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

torsdag, februari 01, 2007

Kräääks......

Jäklar va' jag har mått pyton. Förmodligen vinterkräksjukan.
Nåja, nu har man i alla fall tömt magen på ALLT och kan därmed börja uppdatera innehållet efter bästa förmåga.
Hmmm...kanske rent av ska börja tänka lite nyttigare?

Tänka, tänka, tänka, tänka, tänka, tänka, tänka.......

Sådärja, nu har jag tänkt klart.
Jag är sugen på en hamburgare.



Men hej....nu är det februari och om 3 månader är det maj.
Och exakt i halvtid ska det firas en 30-åring...

5 Comments:

Blogger Kattis said...

Finns det nåt värre än att kräkas???? Grinar alltid å tycker synd om mej själv. Krya på dej!

torsdag 1 februari 2007 kl. 21:16:00 CET  
Blogger Tankevågor said...

Fy vad trist med kräksjukan! Peppar, peppar så blir jag aldrig sjuk i det, konstigt nog.
Många barn i skolan har haft det nu efter jullovet.

söndag 4 februari 2007 kl. 08:48:00 CET  
Blogger Nini said...

En 30-åring?!? Det var som fasen ;)

måndag 5 februari 2007 kl. 09:25:00 CET  
Blogger Fria Foten said...

Nu har du väl kräkts färdigt så att du kan gå ut på bloggen och kolla runt?

tisdag 20 februari 2007 kl. 11:28:00 CET  
Blogger Sir Realistic said...

Kul att vara lite saknad, eller...?
KIkar runt lite och morsar nu...

söndag 25 februari 2007 kl. 17:31:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home