Min bilder
Namn:
Plats: Södermalm, Stockholm, Sweden

Jag är 191,5 lång. Lirar Rock. Gillar skön mat. Smal. Har bott i London. Skriver låtar. Snäll. Nygift (ganska). Står gärna på scen. Salongsknäpp. Tar mig tid. Älskar hela världen (ja, faktist-Vaddårå...?). Är en god lyssnare.

Sir Realistic's Hemsida

måndag, april 09, 2007

London / Barcelona

Befinner mig i mitt älskade London just nu.
20 grader varmt och sol.


I morgon, tisdag, drar vi vidare till Barcelona
för några balla dagar där.
Kanske berättar mer sen...

5 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Najs som fasen. Trodde ett tag att du hade försvunnit, vilket i o f s stämde på sätt och vis.

Vilken annorlunda kombinationsresa med London och Barcelona. Hur kommer det sig?

Här i den kungliga huvudstaden har det idag snöat för första gången på en månad...

Ha det riktigt ballt (jag har förstått att din generation säger ball, men jag säger ballt i detta fall) i Barcelona. Jag har varit där och det är en mycket trevlig stad.

måndag 9 april 2007 kl. 18:00:00 CEST  
Blogger Tankevågor said...

Men Åhhh!!!!

Jag blir så himla glad över att se att ni är där.....Hälsa mitt älskade London från mig!

Barcelona blir nog härligt också. :)

Hjälp, nu sätter den stora längtan in igen!

Ha det så gott på alla vis! :)

onsdag 11 april 2007 kl. 00:32:00 CEST  
Blogger Kattis said...

Härligt - men det är varmt här oxå!!!

fredag 13 april 2007 kl. 22:09:00 CEST  
Blogger Sir Realistic said...

CH - Jag skriver inte så ofta numera, det blir när andan faller på.
Kombinationen London-Barcelona var helt enkelt billiga biljetter från RyanAir.

Londongirl - det var härliga dagar där.

Nylonqueen - London var kalasbra men Barcelona var trist gällande vädret.

söndag 15 april 2007 kl. 21:26:00 CEST  
Blogger Fria Foten said...

Avis som bara den!

tisdag 24 april 2007 kl. 00:59:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home